Jump to content
Festivalanlæg dk

8 lab12 (FA rabat 20%)

FrederikMA
 Share

Recommended Posts

Hej

Jeg sælger 8 Eminence lab12 enheder, som er anbefalet til blandt andet Titan serien af Bill Fitzmaurice.

https://www.dba.dk/eminence-lab12/id-1038490707/

Prisen kan forhandles og giver 20% af prisen for FA medlemmer hvis alle 8 købes. 

EDIT: Prisen er nu (29. november) 1200 per enhed eller 8K for alle 8 enheder! 

Edited by FrederikMA

1 hour ago, FrederikMA said:

Vi havde planlagt labsubs, hvor man hurtigt bruger 8 enheder, men endte ultimativt med at gå med punisher designet, som kræver en ganske anderledes type enheder. Skal siges at det er PA og ikke festivalanlæg de var købt til :) 

Jeg gad godt høre hvordan sådan en Punisher den spiller.
Men hvorfor Punisher? Hvorfor ikke noget invader eller nyere design? :)

Mine toppe bruger nogle meget dynamiske lowmid enheder (18sound 12nd610) I et ported horn. Midbass kabinettet skulle have samme musikalske egenskaber af at bruge "små" dynamiske enheder på et horn. Samtidig ville jeg gerne have en formfaktor som var nem for selv én person at flytte rundt og sætte op. En dobbelt punisher har en højde omkring 140 centimeter hvilket gør det nemt at få toppene over hovedhøjde i en meget enkel ground stack. Der sidder B&C 12nw100 i dem. Hvordan de spiller? De spiller. I i sandhed den musikalske forstand. Mere musikalsk end nogen reflex jeg nogensinde har hørt.

On 5/11/2017 at 09:23, FrederikMA said:

Mine toppe bruger nogle meget dynamiske lowmid enheder (18sound 12nd610) I et ported horn. Midbass kabinettet skulle have samme musikalske egenskaber af at bruge "små" dynamiske enheder på et horn. Samtidig ville jeg gerne have en formfaktor som var nem for selv én person at flytte rundt og sætte op. En dobbelt punisher har en højde omkring 140 centimeter hvilket gør det nemt at få toppene over hovedhøjde i en meget enkel ground stack. Der sidder B&C 12nw100 i dem. Hvordan de spiller? De spiller. I i sandhed den musikalske forstand. Mere musikalsk end nogen reflex jeg nogensinde har hørt.

Har du bygget dem? Jeg husker nemlig at blive frarådet at bygge dem eftersom den originale enhed, som hornet var designet efter, fik stoppet sin produktion. Den nye forslåede enhed, skulle ikke være lige så god/tilfredsstillende

• 2 weeks later...

Ja jeg har bygget dem. Ciare, 18sound og B&C er vidst i gang med en retsag som en del af B&C's opkøb af 18sound, som har sat produktionen hos 18sound, og dermed Ciare, i stå. Nigel fra Leanbuisness siger dog at de har massere af 12SW på lager. Jeg har lavet en liste der sammenligner samtlige enheder som fungere i det her design. Alle har sine fordele i forhold til hinanden og den originale enhed. 

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.