Jump to content
Festivalanlæg dk
Sign in to follow this  
Alfred

Akryl boominator - hvem har bygget den?

Recommended Posts

Hej FA,

I forbindelse med et julegaveprojekt leder jeg efter dem der har bygget akryl boominatoren. Hvis du ved hvem det er, må du meget gerne henvise enten på PM eller her i tråden.

Image result for acrylic boominator

Hvis du har forstand på pæn samling/finish af højtalere i akryl er jeg meget interesseret i at høre om det!

Mvh,

Alfred

Hold dig opdateret på nyheder fra Canopy Sound - smid et like!

1 hour ago, Alfred said:

Hej FA,

I forbindelse med et julegaveprojekt leder jeg efter dem der har bygget akryl boominatoren. Hvis du ved hvem det er, må du meget gerne henvise enten på PM eller her i tråden.

Image result for acrylic boominator

Hvis du har forstand på pæn samling/finish af højtalere i akryl er jeg meget interesseret i at høre om det!

Mvh,

Alfred

Han har lavet et opslag med det inde på forummet her, jeg kan ikke huske, hvad, hvornår eller hvor at det ligger, men jeg kan huske at have læst det. 

Jeg er i øvrigt ok sikker på, at det er polycarbonat, da akryl kan splintre ligesom glas og langt fra er lige så holdbart som polycarbonat. Hvis du har set på prisen for materialet, så finder du også hurtigt ud af, at det kommer til at koste en 4-5000 kr. alene i plastik at lave den, haha.. Jeg kan huske han skrev, at han fik materialet gratis fra arbejdet og man bruger bare en bestemt lim som hærder gennemsigtigt for at få deres lækre finish :) 

Edit: Nevermind, fandt ud af, at de brugte akryl. Jeg ville dog stadigt være lidt påpasselig, også selvom det er 12 mm. Læg dog mærke til at prisen ender på cirka 7000 kr. alene i materiale (fra deres salgstråd) ;)