Jump to content
Festivalanlæg dk
  1. Victor

Victor

• Hvem er online?   0 Members, 0 Anonymous, 6 Guests (See full list)

There are no registered users currently online

• Similar Content

• By Seistrup
      Hej 

Vores 12 v power plug er knækket, er der nogen der har et nyt evtuelt fra canopy camper? 

Undskyld stavefejl 
    • By KVNielsen
      Hej FA,

Da vi står i den situation at det lager vores vogn tidligere har stået på (og står på indtil Roskilde), ikke længere vil være tilgængeligt for os er vi nu ude i den situation at vi mangler et sted at gøre vores anlæg.
      Jeg tænkte derfor der måske var nogen her med enten et lager eller lign selv vi kunne opbevare på, eller nogen der måske har en idé til hvad vi kunne gøre. (Vi betaler selvfølgelig, og fylder et evt. køleskab med bajere)
      Vognen er 1,7m x 3,3m, og måler nok omkring 4,5 meter med tag, som dog ville kunne tages af og ende i en højde omkring 2,5 m.

Pft.

• By jeg vil hjem nu
      yo. ny her. har fundet en dude,  som sælger nogle 150aH forbrugsbatterier som er brugt til nødstrømsanlæg. 850 kr stykket. 
      spørgsmålet er, om nogle stykker af dem, parralelkoblet eller ej, ville kunne holde ok med strøm på mit anlæg.... har 4x 15" billige møg enheder og to antik gamle lokumsbræt af nogle PA højttalere med 4x fuldtones 12" i hver. min forstærker er klasse D, 4 kanaler, påstår at den kan levere 3600 watt....... 
      udover det, ville en kondensator hjælpe? ud fra alt hvad jeg har læst idag og undersøgt, lyder det som en god idé at have en kondensator på når man bruger forbrugsbatterier..
      belær mig 
    • By MagnusEW
      Hvad så FA!!
      Jeg skriver som en førstegangsroskild'er og har lige et par spørgsmål til hvad, hvordan og hvor

Jeg så en tidligere tråd angående hvad tid folk kommer for at stå i kø, men ville dog stadig høre om det er det værd at møde om 24 timer før for at sidde i kø ved South Indgangen?
      Derudover vil jeg spørge om hvordan vores chancer er ifht at få en godt plads i L. Vi er en camp på cirka 15 drenge, og er rimelig godt sat ind i at vi skal have nogle løbere uden så meget andet end en presenning og et par telte. Vi har evt diskuteret muligheden for at en (meget meget flink) forældre kunne aflevere alt det tunge lort senere på dagen (fx ølrammer og andet tungt pis) 
      Jeg håber på at kunne få nogle tips fra nogle som rent faktisk ved hvad de laver  
    • By KevinFalster
      Har fået til opgave, at anskaffe en højtaler, til min gruppe på vig festival. Dog har jeg ingen forstand på det her emne. Håber nogle herpå, enten kan sælge mig sådan en højtaler, eller hjælpe mig på vej, til at finde en. Højtaler skal gerne kunne spille godt til en 15-30 mennesker. Den må også gerne være transport nem, dog er det ikke et kræv. Vores budget ligger på 1000-1500kr. Det behøver ikke være verdens bedste højtaler, så længe den kan spille nogenlunde højt, og med god bass til en sådan gruppe.

Important Information

Festivalanlaeg.dk bruger egne cookies samt cookies fra tredjepart til statistik, indholdsoptimering, præferencer og målrettet indhold fra Festivalanlaeg.dk. Tredjepart kan anvende cookies til målrettet markedsføring. Ved at klikke "I Accept" giver du dit samtykke. Læs mere om Festivalanlaeg.dk's We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..