Jump to content
Festivalanlæg dk
  1. Eis

Eis

2. Alfred

Alfred

• Hvem er online?   0 Members, 0 Anonymous, 4 Guests (See full list)

There are no registered users currently online

• Similar Content

• By Kasper Jakobsen
      Hej Fa
      Første gang  jeg var på roskilde var i 2017, her blev jeg overasket over at se alle de fede anlæg folk selv havde bygget og blev selv inspireret til selv at kaste mig ud i et projekt. Det første jeg byggede var et højtaler byggesæt fra bekent.dk, det spillede egentlig meget godt men ikke så højt som jeg gerne ville have. Derfor startede jeg med at bygge en Boominator i starten af 2018. På grund af at jeg også var ved at afslutte 3.g i år tog det ret lang tid at blive færdig med den. Det gjorde dog ikke så meget da jeg syntes resultatet er blevet rigtigt godt  Under er der nogle billeder fra byggeprocessen, et diagram over hvordan jeg har koblet det hele op og nogle billeder af det færdige resultat. Jeg har valgt at sætte et speakon stik i Boominatoren så den også kan blive drevet af en ekstern forstærker, da jeg engang i fremtiden har planer om at bygge en cubo 15  

Byggeprocessen: 

Test af elektronikken inden jeg samlede den:

Forsiden: (Tænd/sluk, volumen, jack stik, bluetooth, voltmeter og usb opladning )

Bagsiden: (DC stik, sikring og Speakon stik)

Diagram over elektronikken: 

Det færdige resultat:

• By Brorfelde
      Hej FA medlemmer 
      Jeg vil gerne sælge mine 1,5 år gamle cuboer der er fræst i 18mm støbe krydsfiner på CNC, har terminaler fræst glat i og solidt front gitter til beskyttelse enhed.
      Der sidder helt nye “Eminence Kappa Pro-15LF-2 i alle 8 cuboer og har spillet 2 uger på Roskilde festival 2017-2018.
      Lige nu er der indgraveret “THE LUX” i dem. Der tager man bare lige en gang spartelmasse og propper i og pudser det resterende væk. Så er det væk med en gang maling 👌
      3000,- pr. Cubo m. enhed
      Jeg er til at kontakte på:
      Mobil: 40 55 50 43
      Email: lbrorfelde@hotmail.com

B77B0FA5-AEB4-4FF8-A875-ECE86AF279C2.MOV
    • By Tobi-Wan Canopy
      Hey
      Vi har lavet en ny version af vores boominator guide. Kom meget gerne med forslag, idéer eller rettelser! Især de sidste afsnit kunne godt uddybes lidt  
      Boominator Guide v2.1.pdf
    • By martingroenbaek
      Hej Folkens, 
      Første indlæg, så slagt mig ej!
      Jeg har fulgt med herinde længe. Der er super meget god viden! 
      Dette er en forventnings-spørgsmål:
      Sidste år byggede jeg en Halfinator med succes. Alt er godt. 
      Jeg læser at flere sætter deres Boominator sammen med en Cubo 15 og cykler rundt med dette. Jeg overvejer at gøre det samme men med min Halfinator+cubo.
      Begge dele tænker jeg skal dries af Pioneer 8604. 
      Spørgsmålet lyder:
      Hvad kan jeg forvente af lyd på sådanne kombination? Ikke den tekniske lyd, men mere hvad kan jeg forvente at kunne spille op til fest: Taler vi 20, 40, 80, 100 mand? 
      Eller er det helt tosset at kombinere den lille halfinator med en cubo? 

Jeg stiller spørgsmålet, da lejeprisen for et stort anlæg en weekend circa matcher prisen på en cubo, hvorfor jeg overvejer muligheden for at benytte halfinatoren + cubo i stedet. 
      God dag til alle!
    • By Speakerman
      Hey derude jeg sælger 2 stk splinter nye Emerience Kappa Pro LFA 15" enheder, som bruges til Cubo 15.. Sælges da vi fandt en anden bas løsning
      sælges 1300,- pr. stk
      I kan henvende jer i tråden her eller smide en besked på nummeret 22620232

Important Information

Festivalanlaeg.dk bruger egne cookies samt cookies fra tredjepart til statistik, indholdsoptimering, præferencer og målrettet indhold fra Festivalanlaeg.dk. Tredjepart kan anvende cookies til målrettet markedsføring. Ved at klikke "I Accept" giver du dit samtykke. Læs mere om Festivalanlaeg.dk's We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..