Jump to content
Festivalanlæg dk

Pioneer GM-D8604 & Batterier

AGMM
 Share

Recommended Posts

Hej FA

Da vi ikke har tid eller motivation for at bygge anlæg længere (desværre), så sælger vi ud af vores udstyr fra sidste år. 

1 x Pioneer GM-D8604 (The standard) Tip-top stand. Købte den for ny i sommeren 2017 og blev brugt på selvsamme Roskilde. Har ellers bare stået og ventet på en ny ejer. 850 kr

1x Lastbil batteri på ca. 155 aH (EXIDE syntes jeg at mene) i rigtig flot stand! Fungerede som et bæst sidste år og krævede kun en enkelt opladning midt på ugen! Kvalitet! 700 kr

1x VARTA batteri på ca. 220 aH (Tror det er lastbil). God stand og virker helt perfekt. Vejer meget og virkelig også et godt køb! 850 kr

Sælger også en rigtig stor høvogn, som jeg lige skal måle igen. Smider nogle billeder op af den også. Er ca ihvertfald 3 meter (hvis ikke mere) lang og  ca halvanden meter bred. Vi brugte den sidste år og der var ihvertfald plads :) Det ene dæk er flænset, men det intet problem at køre rundt med den. Den står stadig som da vi byggede den, så den skal også lige rives ned til bunden. I forhold til størrelse og pris på andre vogne, så tænker jeg ihvertfald 2000 kr. Vi kan altid forhandle pris. 

Det hele skal afhentes i Gørløse. Forstærkeren kan eventuelt nok godt afhentes i København. Kan godt give afslag i pris, hvis man nu vil købe det hele :)

2 hours ago, Kostecki said:

Forstærkeren vil jeg godt nappe hvis den kan afhentes i København ?

Perfekt! Jeg finder lige ASAP ud af hvornår jeg kan få den til hovedstaden og giver dig besked efterfølgende :)

42 minutes ago, Kevin K said:

Jeg tænkte mere 1100kr for begge så kunne jeg hente i morgen hvis jeg har en bil :)

Hmm synes 1100 er en anelse gør billigt, da begge batterier er af super kvalitet og kostede mig 1600 kr. Hvad siger du til 1400? Det er en rigtig fin pris :)

6 minutes ago, AGMM said:

Hmm synes 1100 er en anelse gør billigt, da begge batterier er af super kvalitet og kostede mig 1600 kr. Hvad siger du til 1400? Det er en rigtig fin pris :)

1200kr da så er jeg villig til at handle hvad siger du til det? :)

18 hours ago, Kevin K said:

1200kr da så er jeg villig til at handle hvad siger du til det? :)

Det er desværre for lidt, i forhold til hvad jeg har betalt og hvor gode de er :/ Står stadig åbent for 1400 kr, og ellers er du slef velkommen til at købe dem hver for sig :)

23 hours ago, Kostecki said:

Fedt, fedt. Du siger bare til :)

Hey igen. Har du tålmodighed til at vente til på et tidspunkt efter d. 22 april? :) Tænkler d. 23 - 25 agtigt

6 hours ago, Nicolai Grymer said:

Hey. Jeg bor selv omkring Gørløse, og henter gerne dit store batteri for 850 kr her i dag eller i morgen :)

Det lyder fedt :) Jeg skal bare lige have fat i ham som faktisk har batteriet, hvilket er svært når ens mobil er død :P Jeg skriver lige tilbage lidt senere hvad jeg finder ud af 

Forstærkeren er desværre reserveret :)

6 hours ago, Nicolai Grymer said:

Hey. Jeg bor selv omkring Gørløse, og henter gerne dit store batteri for 850 kr her i dag eller i morgen :)

Har du et telefon nummer? Så kan jeg give det videre til ham, så i kan aftale noget :)

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.