Jump to content
Festivalanlæg dk

Soundwalk/Festivalanlæg Meetup 2018 :)

Victor
 Share

Recommended Posts

• 1 month later...
7 hours ago, CasperHansen said:

Håber jeg kan deltage denne gang i år! Jeg var så stiv sidste år, at jeg sov dagen væk

Så skulle du jo bare have haft en ramme pilsenader mere og så var du klar til Soundwalk med mig xD

Vi er også at finde på pladsen igen i år, så hvis folk har lyst til at høre (og se) 2x omnitop12 med kompressionshorn, 2x cubo 15 og en cubokick, så skal I være velkomne :) Det hele bliver EQ med UMIK1 og miniDSP

Som prikket over i'et har vi også noget addressable RGB LED lys med, som bliver styret via arduino 

Oooog en vindmølle

2 hours ago, MagnusUdby said:

De er da snot dyre, hvordan har i fået fat på sådan en? ?

En af mine venner er konstruktionsingeniør, så vi gav ham frie tøljer. Det resulterede i, at han ville designe en vindmølle fra bunden, haha.. Hele lortet er mere eller mindre færdigdesignet og klar til at blive 3D printet, så prototypen står forhåbentligt snart klar til en lille test ?

5 hours ago, Alex said:

En af mine venner er konstruktionsingeniør, så vi gav ham frie tøljer. Det resulterede i, at han ville designe en vindmølle fra bunden, haha.. Hele lortet er mere eller mindre færdigdesignet og klar til at blive 3D printet, så prototypen står forhåbentligt snart klar til en lille test ?

Herligt når en ingeniør må udfolde sig lidt :D Hvor meget kan generatoren så lade med teoretisk?

Jeg har kigget på at få en vindmølle selv, for synes sgu altid det blæser, men ikke altid solen skinner ;)

1 hour ago, MagnusUdby said:

Herligt når en ingeniør må udfolde sig lidt :D Hvor meget kan generatoren så lade med teoretisk?

Jeg har kigget på at få en vindmølle selv, for synes sgu altid det blæser, men ikke altid solen skinner ;)

Omkring 250 eller 200 watt ved middelvind, hvis jeg husker rigtigt. Vi har ingen målinger, så jeg skal nok vende tilbage med en opdatering og langt flere detaljer, når det hele står klart. 

Det blæser nemlig altid på Roskilde, haha! ?

On 20/5/2018 at 08:16, William said:

Så skulle du jo bare have haft en ramme pilsenader mere og så var du klar til Soundwalk med mig xD

Eller med mig, kræft jeg fløj til sidst ?

Var hos Victor for nogle weekender siden, så sad vi og så nogle af alle de klip der er.

Vi snakkede længe om hvor jeg blev af I mellem DC og bæstet ?

On 23/5/2018 at 22:32, Tobi-Wan Canopy said:

Jeg er tilbage på banen og mega klar i år!

Tager du din lækre boominator med? ?

On 24/5/2018 at 17:32, Alex said:

Omkring 250 eller 200 watt ved middelvind, hvis jeg husker rigtigt. Vi har ingen målinger, så jeg skal nok vende tilbage med en opdatering og langt flere detaljer, når det hele står klart. 

Det blæser nemlig altid på Roskilde, haha! ?

Vindmølle er skide effektiv og smart, men jeg tænker altid på risikoen af Fede Dorit vælter den og blænder en eller anden.

Eller en eller anden dum stodder sidder noget op i den, så den splintre og gør alle blinde i 100 meters omkreds.

BTW.

hvorfor har vi ikke et mandligt udgave af Fede Dorit? Hvad kan vi bruge det?

48 minutes ago, Ganon said:

Vindmølle er skide effektiv og smart, men jeg tænker altid på risikoen af Fede Dorit vælter den og blænder en eller anden.

Eller en eller anden dum stodder sidder noget op i den, så den splintre og gør alle blinde i 100 meters omkreds.

Yeah, vi har også tænkt meget over sikkerhed. Nu får du den næsten til at lyde som en granat, men vores er lavet af plastik og vi gør så meget ud af sikkerhed vi kan. Vi har f.eks. en nødbremse til den, og vi sikrer den godt fast til jorden, så der skulle ikke være de store problemer, med mindre folk VIL have at den skal falde ned. 

Det regner jeg ikke med, at folk vil. Især ikke i E, og ellers er vi 42 til at holde øje med, at folk ikke fucker rundt ?

Den er dog ikke færdig endnu, og er den på nogen måde usikker, når vi tester den, så kommer den ikke med.

6 minutes ago, Alex said:

Yeah, vi har også tænkt meget over sikkerhed. Nu får du den næsten til at lyde som en granat, men vores er lavet af plastik og vi gør så meget ud af sikkerhed vi kan. Vi har f.eks. en nødbremse til den, og vi sikrer den godt fast til jorden, så der skulle ikke være de store problemer, med mindre folk VIL have at den skal falde ned. 

Det regner jeg ikke med, at folk vil. Især ikke i E, og ellers er vi 42 til at holde øje med, at folk ikke fucker rundt ?

Den er dog ikke færdig endnu, og er den på nogen måde usikker, når vi tester den, så kommer den ikke med.

Jeg siger bare.

Fede Dorit kommer snigende, uden i ved af det.

Bang! Så har hun svinget fede krops rundt i stangen til den som det var en polestang og så bryder helved først løs ?

Nej, jeg syntes sgu det fedt kan huske DTU havde en med I 2009 tror jeg det var.

Jeg må komme ned forbi og se den, kunne være nice ?

32 minutes ago, Ganon said:

Bang! Så har hun svinget fede krops rundt i stangen til den som det var en polestang og så bryder helved først løs ?

Vi sørger for ikke at slibe vores pæl, så bliver hun i det mindste fyldt med splinter, haha ?

32 minutes ago, Ganon said:

Jeg må komme ned forbi og se den, kunne være nice ?

Det skal du være velkommen til, vi giver gerne en øl eller stærkere sager ?

10 minutes ago, Alex said:

Vi sørger for ikke at slibe vores pæl, så bliver hun i det mindste fyldt med splinter, haha ?

Det skal du være velkommen til, vi giver gerne en øl eller stærkere sager ?

Skal jeg nu snakke om hvor farlig pælen er? ?

Haha. Det lyder godt ?

Du også velkommen til Tropicana og få en bajer ?

11 minutes ago, Ganon said:

Hvis jeg ikke bliver ligeså fuld som jeg var under Soundwalk og camp of the year, så er der masse af knowledge ?

Lå du på et tidspunkt ved siden af Baguette? Eller var det en anden? Campagne?

3 minutes ago, Alfred said:

Lå du på et tidspunkt ved siden af Baguette? Eller var det en anden? Campagne?

Jo jo, Campagne I 2016 ?

Det er min mest oprindelig camp kan man vel kalde det, hvertfald mit udstyr og venner jeg kender fra den virkelige verden og ikke her på fa ?

• 2 weeks later...
On 8/6/2018 at 13:47, William said:

Det hedder "en stive-ivan" i vores camp og jeg ville ELSKE hvis folk benyttede det på hele roskilde xD

Det er taget til sig, fra nu af er der Fede Dorit og Stive-Ivan!

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.