Jump to content
Festivalanlæg dk

CAMP DIABLO 2018

Camp Diablo
 Share

Recommended Posts

Hej FA.

Igen i år kommer Camp Diablo på festival og endnu en gang med opgraderinger på lyden i forhold til sidste år.

Anlægget er under ombygning og vi har gjort plads til mere bas.?

Anlæggets opbygning er det samme som sidste år(CAMP DIABLO 2017 Tråd), men i stedet for en 15” Dayton enhed i et 1850 horn har vi valgt at lave 4 Cubo 15 med Kappa 15lfa i. Det skulle gerne give en bedre dybde sammen med vores 2 18”.

Mht lys på anlægget har vi lavet en LED bar ud af et gammelt lysstofarmatur, som også et set hos andre herinde. Derudover vil vi have 2 lasere, en LED flower effekt på publikum og op imod 50meter led bånd rund på anlægget.

Jeg har lagt nogle billeder op af anlægget som det ser ud lige for tiden.

Ud over det, er der så nogen der kan fortælle mig hvorfor jeg skal lave nyt password hver eneste gang jeg skal ind på den her bruger?

Dette er også grunden til at jeg ikke får svaret på folks forskellige kommentarer ?

A88AC8B1-891E-4BE3-89C3-4F79646ABE24.jpeg

155CED3E-C713-4604-8CCB-C6E51FD6047D.jpeg

D9EE6815-FC42-472E-9A15-E66F25BF1591.jpeg

FFEBBDAE-CD59-4276-801A-08C612566A7B.jpeg

F2826BF0-EA92-42D3-BD09-110A5E2701F4.jpeg

Det er ikke tilladt at have laser lys på Roskilde, da det er så tæt på lufthavnen. Du kan få en stor bøde, så jeg ville lade det ligge hjemme ?

Og shit I skal have meget LED bånd, haha ?Hvor stor er jeres batterikapacitet lige? ?

4 hours ago, Camp Diablo said:

Ud over det, er der så nogen der kan fortælle mig hvorfor jeg skal lave nyt password hver eneste gang jeg skal ind på den her bruger?

Dette er også grunden til at jeg ikke får svaret på folks forskellige kommentarer ?

Kan du ikke bare gå ind under 'Account Settings' og så ændre dit password der? :)

Det er forresten fedt at se, at I har taget kritikken til jer, og at I nu har valgt at lave noget Cubos!

Det er ikke fordi den ikke husker jeres kodeord, men fordi i skal logge ind med brugernavnet “Camp Diablo” og ikke jeres e-mail. Jeg havde selv samme problem i starten!

Det ser fedt ud og tænker at i med fordel kan vinkle jeres top-højtalere for at lyden blive skudt ned til folk. Så vil det høje kick (som top-højtalerne spiller) også ramme hele deres krop og ikke bare ørerne. Og hvad med diskant? Kan umiddelbart kun se 2 styks mellemtone :)

On 12/5/2018 at 11:47, Alex said:

Det er ikke tilladt at have laser lys på Roskilde, da det er så tæt på lufthavnen. Du kan få en stor bøde, så jeg ville lade det ligge hjemme ?

Og shit I skal have meget LED bånd, haha ?Hvor stor er jeres batterikapacitet lige? ?

Det er rigtigt nok, men tror ikke der bliver gjort noget ud af det, så længe det ikke er op i luften.

problemet med laser er bare effekten ikke er så fed når du ikke har røg, så der bare mange små prikker.

Til festivalen kommer vi til at have:

3 stk 230ah lastbilbatterier

2stk 100ah marinebatterier

2stk 120ah gel batterier

5-7stk bilbatterier til lys osv

og tror at vi stiller toppene på skrå næste år. Jeg magter sgu ikke rigtig at skulle gøre det nu hvor de er monteret ?

har lige et par billeder efter weekendens arbejde???

0BCFBA75-F933-4D48-A472-1437C823FFA5.jpeg

CE683ACE-BD90-49C3-94AD-EA1A5A93C68D.jpeg

DB5F2E2C-9000-48C3-9DD3-659564A07A4F.jpeg

1 hour ago, Camp Diablo said:

5-7stk bilbatterier til lys osv

Vær opmærksom på, at jeres LED bånd kan trække op til 0.5 A pr. meter på fuld skrald. I den virkelige verden er det noget mindre. Lad os for sjov bare antage 0.2 A. Så bliver det 10 A for 50 meter :) 

Har jeg forstået noget forkert, eller er EN bassface 1.2 lidt sløjt til 4 cuboer? :o altså vi snakker sådan 100watt til hver eller? 

Synes personligt først subs kommer til udtryk når de får en del saft. men ret mig gerne hvis dette ikke er tilfældet :) 

On 16/5/2018 at 23:30, Mads379b said:

Har jeg forstået noget forkert, eller er EN bassface 1.2 lidt sløjt til 4 cuboer? :o altså vi snakker sådan 100watt til hver eller? 

Synes personligt først subs kommer til udtryk når de får en del saft. men ret mig gerne hvis dette ikke er tilfældet :) 

Det er 250w til hver (Hvis man følger Bassfaces egne målinger)

8 hours ago, Mads379b said:

Hvordan har du fået det? :) tænker mere på hvordan du ville sætte det sammen så det hele bliver 2ohm

Hvis vi arbejder med 8 ohm, og vi fordobler mængden af højtalere to gange, så vil parallel forbindelse halvere ohm-niveauet to gange, som følgende:

1 højtaler: 8 ohm

2 højtalere: 4 ohm

4 højtalere: 2 ohm

2 hours ago, palmedrengen said:

Alene 2 cuboer i parallel er under 4. 4 stk vil få den et stykker under 2, men det kan i jo måle. Mener den cubo jeg har, har en impedans på 6,6, og ikke 8. 

Det er rigtigt, men det er jo så det laveste du kommer ned på. Det varierer lidt mellem de 5,8 og 8. Der er faktisk et tidspunkt hvor kappa 15lf kommer op på 40 ohm ved en 67 hz agtigt.

Det er dog info fra hornresp, og de behøver ikke nødvendigvis at stemme 100% overens med virkeligheden :)

Udklip.PNG

Udklip142.PNG

Udklip43214321.PNG

• 2 weeks later...

Jeg har været ude på en jerngenbrugsplads i Søborg og købt en længde stålrør på 6m og et stykke fladjern.

Dem skar jeg i 6 stykker og svejsede stykker fra fladjernet på bunden så de ikke synker ned.

ialt omkring 800-1000kr og de er alle pengene værd. Vores anlæg står helt stabilt når de er nede, selvom der kravler folk rundt på det.

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.