Jump to content
Festivalanlæg dk

Optimering af Ravendo-vogn?

Recommended Posts

Hvordan opnår i maksimal ydeevne med jeres dæk til jeres ravendo-lignende trækvogne. Jeg ville gerne smække en masse lort op på vognen, men har indset at det bliver noget svært med dækkene. Med dødningehovedet så ødelagde vi hele 3 dæk. Det er en dårlig oplevelse skal jeg lige sige, og vil meget gerne have at alt spiller!

Kan man købe nogle OP dæk, eller burde jeg skaffe endnu en vogn til at fragte nogle højtalere, batterier og diverse seperat? Jeg vil meget gerne have det hele på en vogn. Det gør hele fragt processen noget lettere, men hvis de søde små dæk ikke kan klare det, så må man jo gå den anden vej

On 22.5.2018 at 14:59, Nicolai Grymer said:

Hvordan opnår i maksimal ydeevne med jeres dæk til jeres ravendo-lignende trækvogne. Jeg ville gerne smække en masse lort op på vognen, men har indset at det bliver noget svært med dækkene. Med dødningehovedet så ødelagde vi hele 3 dæk. Det er en dårlig oplevelse skal jeg lige sige, og vil meget gerne have at alt spiller!

Kan man købe nogle OP dæk, eller burde jeg skaffe endnu en vogn til at fragte nogle højtalere, batterier og diverse seperat? Jeg vil meget gerne have det hele på en vogn. Det gør hele fragt processen noget lettere, men hvis de søde små dæk ikke kan klare det, så må man jo gå den anden vej

Jeg har planer om at sætte trailerdæk på min store vogn. Jeg kan få en i mit firma til at hjælpe mig med at svejse nogle aksler på. Så kommer anlægget ikke til at dø, det burde være idiotsikkert. Det eneste minus er at hele vognen bliver en lille smule højere, men det kan jeg godt leve med, hellere det end punkterede dæk :D

Tilføjelse til min første kommentar:

Jeg har tænkt mig at købe 4 af dem her:

http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/Last-og-trak/Trailer/Reservedele/Akseltap-rundror-O33-mm-2000033769/

I mit firma kan jeg få dem svejst på vognen. :) Så har jeg planer om at køre ud og spørge alverdens bilforhandlere om de har nogle gratis/billige trailerdæk, som de ikke skal bruge. :)

23 hours ago, Victor said:

Tilføjelse til min første kommentar:

Jeg har tænkt mig at købe 4 af dem her:

http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/Last-og-trak/Trailer/Reservedele/Akseltap-rundror-O33-mm-2000033769/

I mit firma kan jeg få dem svejst på vognen. :) Så har jeg planer om at køre ud og spørge alverdens bilforhandlere om de har nogle gratis/billige trailerdæk, som de ikke skal bruge. :)

Det var også min originale ide. Men jeg har bare dårlige erfaringer med at få subwoofere op i en for høj højde, så det vil jeg meget gerne undgå! :)

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.