Jump to content
Festivalanlæg dk
Ganon

Roskilde sangen 2018

Recommended Posts

Hold dig opdateret på nyheder fra Canopy Sound - smid et like!

Tror personligt selv det bliver "kom over" med kesi eller "sydpå" med bro... desværre

Personligt vil jeg spille en hel tæske masse Avicii, som minde for mange mange år med hans musik på festivaller.
RIP 

Uha, min yndlingstråd! Jamen, der er vel en række åbenlyse klassikere.

Trænger du til dit daglige indskud dak, skal du helt sikkert ikke spørge @kreativ mange gange, før han smækker en solid omgang munkedak i hovedet på dig.

Udover RFs sprødeste fest ved du, at hos @quno får du altid Tu Es Foutu. Ser vi dog en hyldest sang til Henri dette år? Kong Henri af Maan kunne være en mulighed

Kom Over er helt sikkert et godt bud til at tage hvad Rica gjorde sidste år. Jeg tror helt sikkert på Disney af Dum Slæng og Snuffi 

Eller selvfølgelig noget fra de(t) nye Kanye album(s)

Føler presset er stort efter jeg "forudså" Model i 2016, så tør næsten ikke byde ind med noget i år :D 
Synes det er svært at pege på en roskilde-sang i år. Sydpå er et rigtig godt bud, men dens storhedstid er ved at være overstået tror jeg. Når det er sagt bliver det uden tvivl en sang man kommer til at høre meget!

Tror vi kommer til at høre Basken 2017 eller Basken 2018 på mange store anlæg. Vi vil i hvert fald gøre vores.

Mit personlige håb er, at Kanye laver en rigtig banger som kommer til at blive skamspillet over det hele.. 

Ikke rigtig det jeg selv kommer til at spille så meget meen det bliver nok cirka: One kiss, kom over, jackie chan eller lullaby 

Ville lige live op i denne her nu når vi er en del tættere på festivalen. Mine bud er:

Kesi - Kom Over

Post Malone - Better Now

Drake - Nice For What

Nicky Jam - X

Drake - God's Plan

Dynoro, Gigi D'Agostino - In My Mind

Hardstyle er ved at komme tilbage igen, så jeg tror det bliver Wildstylez med Encore

Vil i hvertfald gøre mit bedste for at sprede den blandt festivalgængerne

Enten denne, eller også skal vi bringe Boten Anna / Trumpsta tilbage på banen.

Jeg tror

Kesi - Kom Over

ASAP Rocky, Skepta - Praise the lord

Cardi B - I like it

Kanye West - Lift yourself (fordi alle vil synge med på whoop de schoop)

Avicii - Levels, skal nok blive et sikkert hit til dansefesterne

EDIT: 

Det er jo fodboldsommer, så mon ikke der bliver skrålet med på Gala - Freed from desire, når Dolberg har sendt Danmark i kvartfinalen? :) 

1 hour ago, Hauge said:

Jeg tror

Kesi - Kom Over

ASAP Rocky, Skepta - Praise the lord

Cardi B - I like it

Kanye West - Lift yourself (fordi alle vil synge med på whoop de schoop)

Avicii - Levels, skal nok blive et sikkert hit til dansefesterne

EDIT: 

Det er jo fodboldsommer, så mon ikke der bliver skrålet med på Gala - Freed from desire, når Dolberg har sendt Danmark i kvartfinalen? :) 

Som de spillede mod Peru, så kommer de ikke nogle steder.

Jeg tror at One kiss bliver spillet meget.

Men tror i det Eminem kommer på festivallen vil vi også høre meget til hans musik.

1 hour ago, martinmmi said:

Håber på at hører den her omkring campsne dernede.. Vi spiller den konstant ;) ZING ZING SANGEN 

hahaha hold da kæft.. jeg er med! Skal nok gøre mit ?

8 minutes ago, Kostecki said:

hahaha hold da kæft.. jeg er med! Skal nok gøre mit ?

Den er nemlig så hjernedød den sang !! :D Glad for i også pusher den ;)

Mine bud på Roskilde hits er mere en personlig præference ;)

Bella Ciao - HUGEL Remix

OTW - Khalid, 6LACK & Ty Dolla Sign

London Town - Mr Eazi & Giggs

Electric Heart - Anevo & Ameria

ZING ZING SANGEN

Taste - Tyga & Offset

In My Mind - Dynoro & Gigi D'Agistino

Og hvis vi lige strammer rebet så Ole Dakøje - Tramper Torben. Men den går lige underbælte stedet synes jeg "børn skal ikke læses, børn skal kneppes" aaaarrrrrh Torben den er ikke helt i orden.... 

Vi kommer nok til at spille den her et par gange, hvis ikke nøgleringene skal svinges til Like I Love You af The Hitmen