Jump to content
Festivalanlæg dk

15" Monacor højtaler + 2x højtalerkabinetter

monkeyjens
 Share

Recommended Posts

Et par ting til salg. Tråden vil blive løbende opdateret. Tager gerne Par lamper i bytte hvis man ligger inde med sådan nogen .

Tingene skal væk! Gives væk for 0 kr,- eller højeste bud såfremt der er flere der vil have tingene! kan afhentes imorgen. Bliver smidt ud mandag ellers

Monacor højtaler 15"  Se billeder:  https://imgur.com/a/hRCDQDi
Købt som sæt i 2015 og brugt på RF hvorefter der gik ild i den ene fordi vi havde lavet nogle sygt ramte ledningssamlinger. Vi valgte af efterlade den anden højtaler på festivalen så nu sælges den ensomme makker der holdte os kørende i 5 dage. Spiller skønt. Den ene XLR udgang er klippet for at kunne tilslutte til forstærker.  

Pris: Højeste bud over 0

2x 900w højtalere.  Vi fik dem foræret; Der er noget galt med dem(virker ikke ordentligt), og vi har taget gitteret fra dem og brugt på vores jacks, men enhederne og div. ting i dem kan godt holde værdi for andre der har mere tid mellem hænderne. se billeder : https://imgur.com/a/VCsRn3v

Pris: alle bud over 0 kr - vi skal bare af med dem

_________

Helt nye i indpakning  LED kæder 3528 og 5050  - realistiske bud

byd gerne på tingene. Vi ønsker luft i roskilde budgettet. Vi har også en 5050 LED kæde og et par 3528 LED kæder til salg såfremt nogen er efter disse.

De dårligste batterier ( 2/3) og de sidstnævnte højtalere gives gerne væk medmindre der er rift om dem.

1 hour ago, monkeyjens said:

byd gerne på tingene. Vi ønsker luft i roskilde budgettet. Vi har også en 5050 LED kæde og et par 3528 LED kæder til salg såfremt nogen er efter disse.

De dårligste batterier ( 2/3) og de sidstnævnte højtalere gives gerne væk medmindre der er rift om dem.

Kunne godt være frisk på at hente et af dine batterier, vil fortrække det som har det bedst :) Hvor i landet befinder du dig?

1 minute ago, ChristopherB said:

Kunne godt være frisk på at hente et af dine batterier, vil fortrække det som har det bedst :) Hvor i landet befinder du dig?

2000 FRB Regner med at være hjemme fredag eftermiddag. Vil dog sige at jf. det vedhæftede billede er der ikke meget krydder på mere. Dog har det spillet lidt men holder ladningen kort.

battery-state-of-charge.jpg.6cc91b093eb5

2 minutes ago, monkeyjens said:

2000 FRB Regner med at være hjemme fredag eftermiddag. Vil dog sige at jf. det vedhæftede billede er der ikke meget krydder på mere. Dog har det spillet lidt men holder ladningen kort.

battery-state-of-charge.jpg.6cc91b093eb5

Okay bare iorden, tak for info. Jeg springer fra :) 

30 minutes ago, Nicolai Grymer said:

Jeg henter gerne alle tre batterier. Hvad ville prisen være? Har du en lille inverter. Det skal jeg nemlig også bruge

Smid et bud som besked så kan vi tage den derfra. Har en harald branford inverter, men er ikke sikker på den er "lille".

@ChristopherB Det er bare iorden.

• 1 month later...

@palmedrengen 2000 FRB tæt ved fuglebakken station. Skriv evt en sms til mig på 5O736O7O

11 hours ago, FrederikDN said:

Er der tre diskanter i monacor højttaleren?

Det ved jeg faktisk ikke. Det er ikke mig der har bygget dem(og er ikke så højtaler-teknisk), men jeg synes dog det ligner at der er 1 diskant, 1 hord, 2 luftudtag og en 15" enhed.  --> https://imgur.com/a/hRCDQDi

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.