Jump to content
Festivalanlæg dk

Færdig bygget Boominator sælges

palmedrengen
 Share

Recommended Posts

Hey folkens! Sælger min boominator bygget i Juni 2012. Den klarede roskilde sublimt og fik kort efter åbningen lørdag stor ros af Saturnus. Den er PT udstyret med en amp6-b og 3x7aH batterier (kan modificeres hvis ønskes) Lige nu står den uden nogen finnish, dvs med sit sorte krydsfiner look. Hvis man er interesseret kan i skrive til mig her :) Kan evt. sende billeder Jeg regner med at give den et paint job her i løbet af vinteren/foråret.

Re: Færdig bygget Boominator sælges Ja oka næsten færdig ville nok passe lidt bedre. Havde tænkt på noget i omegnen af 7 kilo inkl amp6-b og 3*7aH samt laderegulator og tilslutning til solcelle (solcelle med følger ikke da den jeg havde blev trampet ned af en kælling på roskilde der utrolig nok ikke "havde set" den.)

Re: Færdig bygget Boominator sælges

Synes jeg virker meget højt... Er der noget ekstraudstyr i den udover laderegulator?
sammenlagt materialepris på knap 5K. Regner med at installere voltmeter i samt mulighed for ladning med 220 til derhjemme. Arbejdstimer taget i betragtning syntes jeg det er passende eftersom dem der køber en boominator nok er folk der ikke har den store forstand på disse ting, og dermed skal købe noget færdigbrugt. I sidste ende har min timeløn så ligget på noget 3F ville kaste op over.

• 4 months later...

Synes jeg virker meget højt... Er der noget ekstraudstyr i den udover laderegulator?
Efter min mening lavt sat. Jeg plejer at sige at op til det dobbelte af materialernes pris er en rimelig kompensation for brugt arbejdstid.

Efter min mening lavt sat. Jeg plejer at sige at op til det dobbelte af materialernes pris er en rimelig kompensation for brugt arbejdstid.
syntes jeg egentlig også jeg får 7-10 sms'er/mails om ugen (lige pt. mere. allerede 3 idag). dvs. efterspørgslen er kæmpe og udbudet er meget lavt.

Re: Færdig bygget Boominator sælges Hvis du kan nå det. Sælg den og byg en med basslites, pht-47n og lifepo4 batterier. Kør 24v og spil reelt dobbelt så højt. (+3dB i højere følsomhed, +6dB fra firdobbelt effekt). Vil veje ca. 12-14kg... med 2x 12V 9Ah lifep4 batterier iregnet. Men hvis du endelig er deroppead så skaf hellere dele og lav et 24V 20Ah lifepo4. Det passer også i.

Re: Færdig bygget Boominator sælges har tænkt tanken men der er nogle faktorere der spiller ind. Jeg vil gerne have gode penge for den men det er ikke muligt da folk generelt ik er villige til at give særlig meget for anlæg da de tror det er ret nemt at bygge (selvom de ingen idé har hvordan man laver dem selv???) I år er vi ik så mange i min camp så det ville være et rimelig stort overkill og ha' en af de dyre boominatore med. Vi bliver nok kun 8, måske 9 og der er en normal boominator perfekt. Hvis jeg kan få god pris for den sælger jeg den og bygge et eller andet engang i Juni, ved ik lige hvad, men noget :D edit: of hvorfor egentlig LifePo4 batterier? de koster jo en bondegård.

Hvis du kan nå det. Sælg den og byg en med basslites' date=' pht-47n og lifepo4 batterier. Kør 24v og spil reelt dobbelt så højt. (+3dB i højere følsomhed, +6dB fra firdobbelt effekt). Vil veje ca. 12-14kg... med 2x 12V 9Ah lifep4 batterier iregnet. Men hvis du endelig er deroppead så skaf hellere dele og lav et 24V 20Ah lifepo4. Det passer også i.[/quote'] Nok nærmere 18-19kg - hvilket jeg ved, da jeg lige har bygget en, Hehe..

• 2 weeks later...

Hvis du nu smed nogle billeder op og folk synes den er nice, så skal den nok blive solgt..
får de sidste ting til den her imorgen nok (ting til tilslutning af solcelle, normal lader, ekstern batteri og alt det der, så når den er helt done gør jeg det.

får de sidste ting til den her imorgen nok (ting til tilslutning af solcelle, normal lader, ekstern batteri og alt det der, så når den er helt done gør jeg det.
Den er også svær at sælge som færdigbygget når den ikke er færdig ;)

Den er også svær at sælge som færdigbygget når den ikke er færdig ;)
Den er jo faktisk færdig og man ka godt nu sætte solcelle til. er bare ved at gøre det hele nemmere og mere brugervenligt :) også tænker jeg stadig på idéen med leopard looket. hvem ka ik stå for det Mig - jeg hader sådan noget.. hehe

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.