Jump to content
Festivalanlæg dk

Nye Grupper

Viktor
 Share

Recommended Posts

Jeg har ryddet lidt op i ranks/grupper på forummet, så nu har vi ikke længere de gamle "ranks" (de der små bullets over ens navn) men kun grupper. Grupperne kan være lidt off indtil man poster næste gang, men rangeringen har jeg nu lavet sådan her:

0 posts -> Nyt Medlem

> 1 posts -> Aktivt Medlem

> 100 posts -> Fuldt Medlem

> 300 posts -> Veteran

Jeg tænker vi godt kunne have flere, så kom endelig med forslag til navn, farve osv. Det er jo vigtigt at anerkende de mere aktive brugere herinde :) 

0-10 posts --> Skytec

10-50 posts --> Lemus

50-100 posts --> Cerwin Vega

100-250 posts --> Thornton

250-500 posts --> Yamaha

500-750 --> Behringer

750-1000 --> Electrovoice

1000-1250 --> Tham

1250-1500 --> Cubo

>1500 --> Titan

Tilføj eller ret gerne. Behøver slet ikke at være lige præcis sådan her. :)

1 hour ago, BrændtForstærker said:

0-10 posts --> Skytec

10-50 posts --> Lemus

50-100 posts --> Cerwin Vega

100-250 posts --> Thornton

250-500 posts --> Yamaha

500-750 --> Behringer

750-1000 --> Electrovoice

1000-1250 --> Tham

1250-1500 --> Cubo

>1500 --> Titan

Tilføj eller ret gerne. Behøver slet ikke at være lige præcis sådan her. :)

Jeg tænkte også på at lave en rankliste ud fra kendte DIY hornkabinetter måske endda inkludere professionelt lavede af f1 eller turbosound, men ift. det så tror jeg bare at folk vil være lidt uenige.

Jeg er personligt meget uenig i mange af de ting fra din liste. CW burde være højere og Electro Voice har også lavet deres egen version af en 2x18” Cubo. Kan ikke lige huske hvad for et type kabinet det er, men det slår fandme også hårdt! Ergo burde de jo på sin måde så være højere end cuboen. Behringer er budget og slet ikke bedre end Yamaha.

men ja. Pointe: nok ikke så god ide at blande brands ind i det ;)

1 minute ago, Nicolai Grymer said:

Jeg tænkte også på at lave en rankliste ud fra kendte DIY hornkabinetter måske endda inkludere professionelt lavede af f1 eller turbosound, men ift. det så tror jeg bare at folk vil være lidt uenige.

Jeg er personligt meget uenig i mange af de ting fra din liste. CW burde være højere og Electro Voice har også lavet deres egen version af en 2x18” Cubo. Kan ikke lige huske hvad for et type kabinet det er, men det slår fandme også hårdt!

De er sat lidt random. De kunne nok godt justeres, hvis man lige bruger lidt tid på det. :) Det var umiddelbart bare en idé, at man kunne lave noget lignende.

8 hours ago, MagnusUdby said:

EV T18 kilder alle de rigtige steder, men det er nok ikke helt det du tænker på ;)

Den ser også dumt godt ud. Jeg talte dog om EV PX2181. Fuldkommen vanvittigt. Vi havde spektors optræde med det. Synes der var sygt meget bas, og jeg var 15m fra højtalerne. Overvej lige at have stået forrest haha

1 hour ago, Nicolai Grymer said:

Den ser også dumt godt ud. Jeg talte dog om EV PX2181. Fuldkommen vanvittigt. Vi havde spektors optræde med det. Synes der var sygt meget bas, og jeg var 15m fra højtalerne. Overvej lige at have stået forrest haha

Av av av, de ser godt nok grumme ud :D

2 hours ago, viktor said:

Ja, den ide er jeg også meget glad for - eneste problem er måske om der er nok Scener? ? Ellers skulle man inddrage flere festivaller? :) 

Man kan evt. også bruge Dreamcity som en scene og evt. også den der lille scene omringet af containers tæt på P, som der blev spillet på i opvarmningsdagene sidste år. :)

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.