Jump to content
Festivalanlæg dk

materialer til titan 39??

Katz
 Share

Recommended Posts

Hej FA

Jeg overvejer at lave 2 stk titan 39 eller 48, men finder lige pt ud af materialerne og omkostningerne ved dette, derfor kunne jeg håbe der var nogle der kunne fortælle hvilke materialer man skal bruge til at lave disse titans. fx hvor mange plader krydsfiner osv (ikke inkluderet værktøjet) ;) 

Jeg kan self se listen hvis jeg nu bare købte planerne til titan 39/48, men vil tjekek om det overhoevet er muligt (prismæssigt) at lave dem foør jeg køber planerne. 

Håber i kan hjælpe!! God festival og sommer der ude (og ROSKILDE FESTIVAL!!) 

4 hours ago, Katz said:

Hej FA

Jeg overvejer at lave 2 stk titan 39 eller 48, men finder lige pt ud af materialerne og omkostningerne ved dette, derfor kunne jeg håbe der var nogle der kunne fortælle hvilke materialer man skal bruge til at lave disse titans. fx hvor mange plader krydsfiner osv (ikke inkluderet værktøjet) ;) 

Jeg kan self se listen hvis jeg nu bare købte planerne til titan 39/48, men vil tjekek om det overhoevet er muligt (prismæssigt) at lave dem foør jeg køber planerne. 

Håber i kan hjælpe!! God festival og sommer der ude (og ROSKILDE FESTIVAL!!) 

Ville nok regne med en 3 plader. Måske @quno , @vesthardt eller @kreativ kan svare på dette? Derudover skruer, lim, stik, paneler og tætningsskum (så vidt jeg husker). Nok regn med træ + driver + 6-800 kroner.

15 hours ago, Alfred said:

Ville nok regne med en 3 plader. Måske @quno , @vesthardt eller @kreativ kan svare på dette? Derudover skruer, lim, stik, paneler og tætningsskum (så vidt jeg husker). Nok regn med træ + driver + 6-800 kroner.

Er det 3 plader pr Titan? Og forstår ikke helt dit regnestykke, hvad mener du med det? :) 

4 hours ago, boef91 said:

Hvis det er, har jeg to titan39 kabinetter tilslag for 1500 kr 

Hvordan er de lavet/skåret og hvad er de lavet i? :) 

1 hour ago, Katz said:

Er det 3 plader pr Titan? Og forstår ikke helt dit regnestykke, hvad mener du med det? :)

Hvordan er de lavet/skåret og hvad er de lavet i? :)

Nej tror i alt. Er som sagt ikke sikker. Koster planerne ikke sådan 10 eller 15$?

Mente bare at skruer, lim, stik, paneler og tætningsskum nok løber op i 6-800

Vil du nå at bygge dem inden Roskilde? I så fald får du travlt pga. de mange limprocesser, som jeg vil anbefale at give den tid det nu tager. 

Jeg kan godt lede efter vores indkøbsliste fra den gang vi byggede dem.

3 hours ago, quno said:

Vil du nå at bygge dem inden Roskilde? I så fald får du travlt pga. de mange limprocesser, som jeg vil anbefale at give den tid det nu tager. 

Jeg kan godt lede efter vores indkøbsliste fra den gang vi byggede dem.

Haha nej nej dog ikke! Det ville være lige lovligt ambitiøst projekt at hoppe ud i nu! :D Helt sikkert muligt men ambitiøst!!

det var nu mere til næste års Roskilde, da vi ikke fik gjort meget ved anlægget til i år udover noget nyt lys fra visual vibes. 

Men indkøbslist kunne helt sikkert være dejlig!

Hvordan fik i skåret jeres perfereret støtte plader der er placeret inde i hornene? Er lidt i tvivl om der er nogle der kan skærer med cnc for en eller om man bare skal kende de rigtige mennesker? ?

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.