Jump to content
Festivalanlæg dk

K: 2x Omnitop 12, 2x cubo 15, 1x cubo kick 15

Kann
 Share

Recommended Posts

Hey FA. 
Jeg har luret lidt på siden en del år efterhånden og har haft nogle forskellige hjemmebyggede anlæg, som har været en anelse dårlige, hvor det bedste har været en boominator. 
Tiden er kommet til at lave noget større, og jeg ønsker at købe så meget som muligt af dette, hvis der er nogle, der vil sælge ud efter RF18. 

Resterne, som jeg ikke kan købe mig til indenfor den næste måneds tid, bygger jeg selv. Så har jeg har en overskuelig timeframe til at nå målet. 

Setuppet er således: 
2 omnitop 12
2 Cubo 15
1 Cubo kick 15. 

Evt. en Pioneer GM-D8604.

Jeg bor i Jylland og er primært interesseret i at handle i denne del af landet. 

Hvis der er nogle, der har inputs eller forslag til setuppet, er jeg også åben over for det. 
Ellers ser jeg frem til at høre fra jer. 

On 8/7/2018 at 17:35, Kann said:

Hey FA. 
Jeg har luret lidt på siden en del år efterhånden og har haft nogle forskellige hjemmebyggede anlæg, som har været en anelse dårlige, hvor det bedste har været en boominator. 
Tiden er kommet til at lave noget større, og jeg ønsker at købe så meget som muligt af dette, hvis der er nogle, der vil sælge ud efter RF18. 

Resterne, som jeg ikke kan købe mig til indenfor den næste måneds tid, bygger jeg selv. Så har jeg har en overskuelig timeframe til at nå målet. 

Setuppet er således: 
2 omnitop 12
2 Cubo 15
1 Cubo kick 15. 

Evt. en Pioneer GM-D8604.

Jeg bor i Jylland og er primært interesseret i at handle i denne del af landet. 

Hvis der er nogle, der har inputs eller forslag til setuppet, er jeg også åben over for det. 
Ellers ser jeg frem til at høre fra jer. 

Generelt har BFM designs mulighed for at gå relativt lavt ned i toneleje, så ved ikke om jeg ville smide en 3. cubo i stedet for en kick. Har nærmest det ovennævnte setup, dog med 2 DR250 i stedet for OT12 :)

On 10/7/2018 at 23:55, Nikolaj M said:

Generelt har BFM designs mulighed for at gå relativt lavt ned i toneleje, så ved ikke om jeg ville smide en 3. cubo i stedet for en kick. Har nærmest det ovennævnte setup, dog med 2 DR250 i stedet for OT12 :)

Vil jeg helt klart overveje. Tror jeg tester det med 2 cuboer først, og så må jeg beslutte ud fra det, om der skal en ekstra cubo/cubo kick til. Kan også være, at det er fint med 2 cuboer. 

On 13/7/2018 at 23:37, Ganon said:

Jeg kommer til at have to cubo til salg.

De er dog i Roskilde.

Men kan godt fragte dem hvis du betaler ?

Kunne godt være interesseret, da jeg også er blevet tilbudt flere ting ovre på sjælland, så kunne lave en tur ud af det. 
Hvad prisklasse snakker vi? Evt. send en PB. 

• 5 months later...
  • 1 month later...
This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.