Jump to content
Festivalanlæg dk

Hjælp til dr200

Mortensen
 Share

Recommended Posts

8 hours ago, Mortensen said:

Mener lave en helt ny

Nåår det variere lidt ift. hvilke enheder du bruger, om du selv skærer træet eller cnc skærer . Men tvivler på du kan gøre det under 3500 pr. Højtaler 

3 hours ago, Nicolai Grymer said:

Nogen bestemt grund til at du vælger omnitoppe over andre BFM designs? Hvis jeg var dig, havde jeg bygget omnitoppe i stedet. Tror du kan få mere for dem når du sælger dem igen og så er de lette at bygge, hvis du ikke har adgang til CNC fræser osv. 

Men hvor meget vil de koste fordi jeg har allerede 2 ev sx 300 jeg overvejede til næste år og bruge 

2 dr 200 som spiller ud i mængden og de 2 ev sx 300 som man ka dreje rundt så man ogs ka spille i kampen 

og er i tvivl om jeg vil lave 2 cubo 15 og en cubo kick eller 2 titan 48 eller bare gå fuldt ud og lave 4 cubo 15

1 hour ago, Mortensen said:

Men hvor meget vil de koste fordi jeg har allerede 2 ev sx 300 jeg overvejede til næste år og bruge 

2 dr 200 som spiller ud i mængden og de 2 ev sx 300 som man ka dreje rundt så man ogs ka spille i kampen 

og er i tvivl om jeg vil lave 2 cubo 15 og en cubo kick eller 2 titan 48 eller bare gå fuldt ud og lave 4 cubo 15

Titans fungerer allerbedst i større pakker. Cuboen kan godt gå dybt på egen hånd. Hvis jeg var dig, så havde jeg bygget 2-4 cuboer og så to omnitoppe, som toppe. Dine EV'er kan godt klare at spille 2 cuboer op, men hvis du gerne vil bruge dem som monitor, så ville det være at foretrække at bygge eller skaffe andre toppe til crowded.

Jeg kender ikke prisen, men jeg ved at DR-serien sjældent er besværet værd. De spiller som en drøm, hvis de bliver samlet ordentligt, men tager en KRIG at bygge. Hvis jeg var dig, så havde jeg bygget omnitoppe (omnitop12). De er også lettere at komme af med kunne jeg forestille mig. Der er ok rift om dem her på forummet.

Kunne forestille mig at byggeriet vil koste dig ca. 2000 kr pr. højtaler.

Enheder: 1100 kr

Træ: 350 kr

Lim, skruer, maling, cabler, dæmpningsmateriale, terminaler osv: 500 kr

Delefilter: 100 kr

4 hours ago, Mortensen said:

Og hvis i har interesse i at sælge dine sx 300 er jeg klar ;)

21 hours ago, Alex said:

Jeg købte dele her i Dkk, og der skulle jeg af med cirka 300 pr. højttaler :) 

300kr eller 3000kr?

On 9/7/2018 at 17:46, Nicolai Grymer said:

Titans fungerer allerbedst i større pakker. Cuboen kan godt gå dybt på egen hånd. Hvis jeg var dig, så havde jeg bygget 2-4 cuboer og så to omnitoppe, som toppe. Dine EV'er kan godt klare at spille 2 cuboer op, men hvis du gerne vil bruge dem som monitor, så ville det være at foretrække at bygge eller skaffe andre toppe til crowded.

Jeg kender ikke prisen, men jeg ved at DR-serien sjældent er besværet værd. De spiller som en drøm, hvis de bliver samlet ordentligt, men tager en KRIG at bygge. Hvis jeg var dig, så havde jeg bygget omnitoppe (omnitop12). De er også lettere at komme af med kunne jeg forestille mig. Der er ok rift om dem her på forummet.

Kunne forestille mig at byggeriet vil koste dig ca. 2000 kr pr. højtaler.

Enheder: 1100 kr

Træ: 350 kr

Lim, skruer, maling, cabler, dæmpningsmateriale, terminaler osv: 500 kr

Delefilter: 100 kr

Ka du måske sende en liste af steder hvor du ville købe de forskellige ting henne

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.