Jump to content
Festivalanlæg dk

Søger komplet festivalanlæg

Camp In
 Share

Recommended Posts

Hey alle,

Jeg søger et solidt festivalanlæg der kan holde til Roskilde Festival mm.

Det behøver ikke nødvendigvis være enormt men det skal selvfølgelig være større end en Soundboks mm.

Hvad har i af gode sager? jeg er total nybegynder på området så undskyld på forhånd hvis jeg spørger om noget dumt :)

Da jeg selv driver mit eget mobildiskotek har jeg dog styr på basics mht lyd og lys. 

Jeg tillader mig at afvise eventuelle tilbud :) 

51 minutes ago, Camp In said:

Hey alle,

Jeg søger et solidt festivalanlæg der kan holde til Roskilde Festival mm.

Det behøver ikke nødvendigvis være enormt men det skal selvfølgelig være større end en Soundboks mm.

Hvad har i af gode sager? jeg er total nybegynder på området så undskyld på forhånd hvis jeg spørger om noget dumt :)

Da jeg selv driver mit eget mobildiskotek har jeg dog styr på basics mht lyd og lys. 

Jeg tillader mig at afvise eventuelle tilbud :)

Så har du højest sandsynligt allerede meget af det der skal bruges. 
Pa-udstyr er vejen frem sammen med klasse d forstærkere. 
Så hvis du har et par subs og et par toppe kan du prøve at smidde en pioneer gm-d8604 forstærker på. 
Den har 4 kanaler som kan brokobles til 2, og leverer brokoblet 300w pr kanal ved 4 ohm. 
Det er den forstærker der nok er flest der bruger, da man får meget effekt for pengene :) 

20 minutes ago, tc87 said:

Så har du højest sandsynligt allerede meget af det der skal bruges. 
Pa-udstyr er vejen frem sammen med klasse d forstærkere. 
Så hvis du har et par subs og et par toppe kan du prøve at smidde en pioneer gm-d8604 forstærker på. 
Den har 4 kanaler som kan brokobles til 2, og leverer brokoblet 300w pr kanal ved 4 ohm. 
Det er den forstærker der nok er flest der bruger, da man får meget effekt for pengene :)