Jump to content
Festivalanlæg dk
Nicolai Grymer

Camp Nytår anlæg

Recommended Posts

8yPqb7oZ02x4p57w6LJsKal2n8Q9jz9DIMus3x16

Pris: 22.000

Her er et billedealbum med både anlægget og byggeprocessen: https://photos.app.goo.gl/Ty6vJnMVbwuyqVhL9

Specifikationer

• Forstærkerkraft: 4200w max
  • SPL: 132dB
  • Levetid: 25hrs+
  • Batteri: 8kWh
  • Solcelle: 500w (Nok til at få anlægget til at køre forevigt)

• Unikt programmerbart lysshow
  • Mikrofon
  • Sæbeboblemaskine
  • Trækvogn kapacitet op til 1,5TONS
  • EKSTRA DANSEPODIE

Herunder mere detaljeret beskrivelse til de interesserede!

Anlægget består af:

• Trækvogn 1,3x2m (Med opgraderet dæk. Kan tage knap 1,5tons)
  • 2x DR250 piezo (Med kvalitets delefilter og deltalite 2510)
  • 2x Cubo15 Kappalite 3015LF
  • Pioneer GM-D8604
  • Bassface BLACK db1.1
  • 1,0 uF Kondensator
  • MiniDSP (kit-verson)
  • Tracer 4210A Solcelle controller
  • 2x Alex Solar 250w Solceller (500w i alt)
  • 2x Varta 225ah i parallel (Til lyd)
  • 1x Volvo 225ah (Til lys)
  • 2x opbevaringsrum til begivenheds-genstande osv.

LYSSHOW

• 11-12m LED strip fordelt over hele anlægget
  • 10 4w Varm-hvid LED SPOT
  • 30ch DMX RGB board (10x RGB LEDstrips)
  • MyDMX 3.0 (med DRY-PORT opgradering og anlægget kommer med et programmeret lysshow, som får anlægget til at stå ud)
  • Kontrolpanel, hvorfra alt kan kontrolleres (Endda en STROBE-knap, som får hele anlægget til at strobe)

Jeg har brugt en masse tid med min myDMX for at progammere og lave noget FEDT lysshow på anlægget. Som i kan se på videoerne så sker der lidt forskelligt, og det er ekstremt godt til at tiltrække mennesker. Ligeledes kan man som DJ let skabe dynamik ved at bruge strobe-lyset når droppet kommer, og jeg kan love jer for at folk EEEELLLSSSKER at strobe med anlægget haha. Folk bliver til små børn :D

EKSTRA

• Støttefødder til anlægget (Plus plader til at ligge på jorden)
  • Massiv jernkæde til at låse den fast (7 meter)
  • Ekstra sikringer til ALT
  • Dansepodie. 0,7x2,3m (cirka mål) som Twerkqueen Louise har danset på haha
  • Sæbeboblemaskine med knap 3L koncentreret væske (1L = 5L sæbe). Maskinen er ikke så fantastisk, men meget sjov at have.
  • Lille DJ-MIXER til mix mellem to mobiler (Kører på strøm fra ekstrabatterier)
  • Behringer mixer og Sennheiser E835S mikrofon (samt XLR kanel. Mixeren kan LET sættes til anlægget og ligger allerede klar i et af rummene)
  • 2x iPhone-opladere
  • 2x minijacks
  • 150w inverter
  • Varmhvid paneler til jeres pavilion
  • En kasse hvori anlæggets ekstra batterier kan stå (Under vognen - Som i også kan se på billedet fra Roskilde. Mener der kan stå op til 2x 230ah og 1x 180ah ekstra batterier i)

* Sidst nævnte kasse er meget praktisk, og inde i kassen kan man sætte et ekstra-batteri til et system, så man har mulighed for at tage lidt strøm derfra. Man kan derfor tappe strøm til nogle store Varm-hvid LED-paneler, som kan hænge i jeres camps pavillion bag anlægget, så i har lys i campen. Ligeledes kan man sætte den 150w inverter til, som kan løbe op på anlægget til jeres DJ pult, sæbeboblemaskine eller pc.

Personlig note:

I anlæggets miniDSP har jeg sat en limiter ind, så i ikke kan ødelægge højtalere eller forstærkere. Og jeg har optimeret anlægget, så det lyder HØØØJT når i spiller fra Spotify på jeres telefoner. Det smarte ved anlægget er, at det er lige så simpelt at betjene som en Soundboks. Sæt jackstik i anlægget, tænd for det, og skru op på volumeknappen. ALT er samlet på kontrolpanelet, og man skal derfor som ejer IKKE bekymrer sig om hvorvidt folk behandler det ordentligt. I kan selv tjekke panelet ud i albummet. Der var mærkater sat på kontrolpanelet på de forskellige knapper, men tog dem af igen da jeg kom hjem fra roskilde. I miniDSPen er der ligeledes mulighed for at køre signalet videre til et andet anlæg, og på den kanal har jeg også sat en limiter på, så i heller ikke ødelægger naboens anlæg. Og i må heller ikke glemme at værdsætte lyset. 5x custom RGB paneler, 2x custom løbelys-lamper, selvoplysende “GODT NYTÅR” skildt, lys på DJ, lyskæde og lys under vognen. Ift. solceller, så er der rigelig solcellekraft til at lade batterierne helt op hver dag. På roskilde i år kom ingen af vores batterier under 12,6V på trods af at vi havde spillet HELE tiden.Vi kan selvfølgelig takke solen for det, men jeg er sikker på at selv hvis solen ikke havde skinnet 24/7, så havde der stadig været gang i den. Systemet er også lavet således, at batteriet bliver ladet og tappet på samtidigt, så i behøver nærmest ikke åbne anlægget fra når i ankommer.

Og vil man gerne opgradere endnu mere? Så kan man bare bygge 2 cubo15 mere med kappalite 3015LF.

Yderligere vil jeg gerne tilføje at folk herinde har sagt at det var de højst-spillende Cuboer de nogensinde har hørt. Så det er jeg meget glad for haha :D (Det er takketvære den limiter, som jeg har installeret i anlægget) En anden detalje er at pladen hvor forstærkere er på, kan trækkes ud, så man lettere kan komme til. Reaktionen fra dem på soundwalken, da de så dette, synes jeg stadig er priceless haha.

Inden køb af anlæg tager jeg jer selvfølgelig igennem ALT der er at vide ved anlægget.

Anlægget vil være i tip top stand når det afhentes, så i ikke skal tænke på noget som helst!

Kontaktoplysninger

Nicolai Grymer

+45 21 75 70 57

pronicoxd@gmail.com

Pris: 22.000

Hold dig opdateret på nyheder fra Canopy Sound - smid et like!

7 hours ago, Nicolai Grymer said:

En anden detalje er at pladen hvor forstærkere er på, kan trækkes ud, så man lettere kan komme til. Reaktionen fra dem på soundwalken, da de så dette, ?synes jeg stadig er priceless haha.

Jeg kommer desværre ikke til at købe anlægget af dig, men kan kun bakke op omkring den kommentar!! Der stod en gruppe af semi-kåde anlægstosser da den plade blev trukket ud ?

Du må melde ud hvis du engang er tilbøjelig til at sælge anlægget i mindre dele. 

Ellers super fedt anlæg (y) Visuelt såvel som lyd.