Jump to content
Festivalanlæg dk

Camp Mexico byggetråd

Recommended Posts

Hejsa.

Vi vil gerne fortælle om hvad vi bygger i år, og om folk eventuelt har noget god konstruktiv kritik og gode råd. Vores camp kører 4 bunde i år, 2 cubo15 med kappa-15LFA enheder, og 2 18" enheder i midten. Vi sætter så 2 DR250 toppe længere oppe. Det er vores første anlæg vi bygger til roskilde. Hvad tænker folk om dette setup og kan vi gøre noget bedre i forhold til placering eller bedre lyd?

Hilsen Camp Mexico (Gorm og Gustau)

Skærmbillede 2019-04-09 kl. 08.36.57.png

Fedt projekt. Ville nok sælge 2 af den ene type sub og købe 2 magen til dem i beholder. Så kobler det typisk lidt pænere og i undgår underlige faseproblemer :) men hvad fanden, det er jo bare et roskilde anlæg ;) 

3 minutes ago, tc87 said:

Fedt projekt. Ville nok sælge 2 af den ene type sub og købe 2 magen til dem i beholder. Så kobler det typisk lidt pænere og i undgår underlige faseproblemer :) men hvad fanden, det er jo bare et roskilde anlæg ;) 

Ja det har vi godt overvejet, men til den pris vi fik 18" til syntes vi ikke det var det værd :) 

Vi tilføjer faktisk muligvis to kasser mere, evt en form for kick. De kommer så til at stå oven på vores cuboer, men så langt er vi ikke nået endnu ;)

1 hour ago, Nicolai Grymer said:

Lige med Cuboerne så kunne i eventuelt bruge enheden fra 18" til at bygge et par Cubo18. Cubo15 og cubo18 fungerer helt fint sammen.

Hvor har i jeres DR250 fra? :)

Vi har faktisk lavet plads til en cubo 18 i vognens skelet, så det kunne sagtens være en mulighed. 

Vores DR250 købte vi her på siden for et par måneder siden. De er ikke i så god stand og jeg tror der er et problem med delefilteret på den ene, så når det er ordnet burde de spille :)

IMG_20190406_003440.jpg

57 minutes ago, Gorm said:

Vi har faktisk lavet plads til en cubo 18 i vognens skelet, så det kunne sagtens være en mulighed. 

Vores DR250 købte vi her på siden for et par måneder siden. De er ikke i så god stand og jeg tror der er et problem med delefilteret på den ene, så når det er ordnet burde de spille :)

IMG_20190406_003440.jpg

Husk for guds skyld at få en mikrofonmåling på toppene. Når i skal til at gøre det, kan jeg eventuelt komme med de tips og tricks jeg benyttede mig af for at få dem til at lyde godt. Det var sku lidt af et projekt

6 minutes ago, Nicolai Grymer said:

Husk for guds skyld at få en mikrofonmåling på toppene. Når i skal til at gøre det, kan jeg eventuelt komme med de tips og tricks jeg benyttede mig af for at få dem til at lyde godt. Det var sku lidt af et projekt

Ja det har vi også tænkt os :) ingen af os har brugt dsp før så det vil være rigtig rart med noget vejledning når vi når lidt tættere på 👍

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.