Jump to content
Festivalanlæg dk

Frivillig på Roskilde Festival 2019 hos SOUNDBOKS

Alfred
 Share

Recommended Posts

Hej FA,

Det obligatoriske opslag er i år blevet en smule forsinket. Det skyldes simpelthen, at vi fik fyldt vores pladser til service frivillige på få uger tilbage i foråret.

Dog har vi brug for dig! Vi står og skal lave en masse pre-produktion af installationer der skal ned på festivalen i år. Udover det skal vi selvfølgelig bygge hele vores bod og festarena op, og her er der stadig et par pladser tilbage.

Helt kort i punktform er det altså:

• Kort hold (max 32 timer) eller lang hold (max 100 timer)
  • Pre-produktion i Sydhavnen i næste uge, opbygning i på RF fra d. 22. juni til d. 28. juni eller nedtagning 7. juli - 8. juli.
    Som udgangspunkt er langt hold på en blanding af pre-produktion, opbygning og nedtagning (timer fordelt), kort hold enten opbygning eller pre-produktion. Dette aftales med byggeleder, såfremt man er interesseret ift. vagtplanen
  • Professionelle byggeledere der guider alle igennem processen.

Perks langt hold:

• 1 x RF billet (frivillig armbånd med adgang til Volunteer Village, medarbejdercamping, m.m.)
  • 1 x SOUNDBOKS 2. Man får lov at låne den i ugen også beholde den efter. Gratis batteribyt i hele ugen.
  • RF debit kort med værdi bestående af 16 måltider af 80 kr (1280 DKK værdi i alt)
  • Alle måltider dækket i opbygningsfase (morgenmad, frokost, aftensmad, snacks og drikkevarer)
  • Transport til og fra RF hver dag i opbygningsfase
  • 1 x SOUNDBOKS hoodie
  • 1 x SOUNDBOKS T-shirt

Perks kort hold:

• 1 x RF billet (frivillig armbånd med adgang til Volunteer Village, medarbejdercamping, m.m.)
  • RF debit kort med værdi bestående af 8 måltider af 80 kr (640 DKK værdi i alt)
  • Alle måltider dækket i, såfremt man er på i opbygningsfase (morgenmad, frokost, aftensmad, snacks og drikkevarer)
  • Transport til og fra RF hver dag såfremt man på i opbygningsfase
  • 1 x SOUNDBOKS hoodie
  • 1 x SOUNDBOKS T-shirt

Ved interesse er man meget velkommen til at skrive til christopher@betafactory.dk, blot skriv "SOUNDBOKS frivillig" i emnet._DSC7272-16.jpg.ce77ab20990a637049365d4d87b89a32.jpg

Jeg vil forsøge at besvare alle de spørgsmål jeg kan :) 

Vil lige smide en skøn anbefaling mod Alfred og de andre dejlige mennesker på holdet, jeg byggede med dem sidste år og det var fandme en fest ❤️ 

Vi ses på græs drenge, kan være jeg svinger teleskoplæsseren ned forbi fra grafittiområdet en af dagene ;)

9 hours ago, Kasper Jakobsen said:

Kræver det nogle bestemte kvalifikationer eller er det for alle? :) 

Det er klart nemmest hvis man har brugt en skruetrækker før, men skriv ind til Christopher og fortæl lidt om hvad du kan, så kan han bedre vurdere, hvordan det passer ind i vagtplanen :) 

2 hours ago, William said:

Vil lige smide en skøn anbefaling mod Alfred og de andre dejlige mennesker på holdet, jeg byggede med dem sidste år og det var fandme en fest ❤️ 

Vi ses på græs drenge, kan være jeg svinger teleskoplæsseren ned forbi fra grafittiområdet en af dagene ;)

Mange, mange tak ❤️ Vi holder selvfølgelig igen i år en lydprøve (læs: fest) og en videnskabelig inspektion af forholdene (læs: test af ølbowling-faciliteter) onsdag aften d. 26. juni, hvor alle der opholder sig i RF området er velkomne

19 hours ago, Alex said:

@Alfred

Jeg har prøvet at sende en besked til mailen, men jeg har endnu ikke fået noget svar 😕

17 hours ago, Jackson5 said:

Det samme her, skrev i fredags, men har intet hørt. Tænker at det er på grund af weekend?

Vi arbejder på det, jeg lover at vende tilbage hurtigst muligt

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.