Jump to content
Festivalanlæg dk
Hans

Omni TallBoy15

Recommended Posts

Hold dig opdateret på nyheder fra Canopy Sound - smid et like!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Similar Content

• By brorsono
      Hej jeg har brug for 40 Goldwood GT-1016, ikke noget der haster, så kan sagtens klare en længere leveringstid fra udlandet.
      Hvor er det billigt at købe dem? synes det virker lidt uoverskueligt...
      Det skal bruge til 2 dr250 i melded aray
    • By tr0lle
      Hej FA,
      Jeg går og overvejer at bygge en Omni 15 Tallboy (Bill Fitzmaurice Design) til næste års Smukfest. Det er en 3-vejs højtaler bestående af:
      Tweeter: 1 x Eminence APT150
      Midrange: 1 x Eminence Alpha 6CBMRA
      Woofer: 1 x Eminence Kappalite 3015LF eller 2 x Eminence Kappalite 3012LF
      (Navnet på enhederne linker til deres datasheet)
      Mit spørgsmål er så: Hvilken forstærker skal jeg vælge? Pioneer GM-D8604 eller GM-D9601? Eller noget helt tredje måske?
      Jeg vil kun bygge en enkelt, altså vil jeg køre mono.
      Hvis jeg vælger 8604'eren tænker jeg at brokoble den, og så køre tweerer og midrange på den ene kanal, og woofer på den anden kanal. Hvis jeg vælger 9601'eren så kører jeg bare det hele på en kanal da det jo er en monoblok.
      Der bliver selvfølgelig bygget de nødvendige delefiltre som designet foreskriver.

• By adrianhinge
      Mine Jack 12 er hermed til salg (til den rette pris). Lav vægt, lille størrelse, meget output. Rigtig god stand.

Materiale: 12mm S/SS birkefinér, malet med Warnex
      Woofer: Eminence Deltalite 2512
      Tweeters: Melded Array fra Speakerhardware
      Delefilter: 500W fra Speakerhardware
      Stik: Speakon 4 med link ud

Ekstra: Fluorescerende tweeters, led bånd i top og bund med DC stik monteret. Kabler til cigarstik kan medfølge. EQ preset til minidsp medfølger.

Billeder fra byggeprocessen kan ses her: https://www.facebook.com/DJAdrianHinge/media_set?set=a.10152792377493687.1073741831.652373686&type=3

Materialepris uden arbejdstimer: 9.000 kr
      Prisidé: 6.000 kr

Befinder mig på Nordsjælland, kan levere

• By Alfred
      Hej FA

Jeg sælger højst sandsynlig vores par af Jack 12, som har gjort os god tjeneste det seneste 1-2 års tid. De fremstår ganske pæne og er bygget efter alle bogens regler. Eneste er, at der er monteret 4 fødder med M5 T-Nuts i, så de kunne monteres på en plade. De er skruet i med en klat lim, men tror sagtens man kan få dem af. Derudover er de malet med sort Warnex vidst, og en orange stribe henover. 
      Indeni er Eminence Beta 12, 8 piezo tweeter array med den anbefalede driver Goldwood 1016. Delefilteret er bygget med høj-kvalitetes komponenter fra danske frequence.dk. Der er delefilterkomponenter for omkring 600 kr. Desuden er der installeret top hats i den anbefalede størrelse. Tror det er 80 mm. Håndtaget er monteret i hver side

Startpris er 4500 kr for parret
  • Create New...

Important Information

Festivalanlaeg.dk bruger egne cookies samt cookies fra tredjepart til statistik, indholdsoptimering, præferencer og målrettet indhold fra Festivalanlaeg.dk. Tredjepart kan anvende cookies til målrettet markedsføring. Ved at klikke "I Accept" giver du dit samtykke. Læs mere om Festivalanlaeg.dk's We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..