Jump to content
Festivalanlæg dk
Sign in to follow this  
skottyboy

miniDSP - hvordan f*nden gør jeg?

Recommended Posts

Re: miniDSP - hvordan f*nden gør jeg? Nu kan jeg ikke lige huske om miniDSP har det men jeg kan også bedst lide BW HP filtre på diskanter, krydset til LR filtre på mellemtone/bas. Denne hybrid kombination giver i min erfaring tit et bedre resultat, specielt med diskanter som har let stigende output mod delefrekvensen som PHT407N.

Hold dig opdateret på nyheder fra Canopy Sound - smid et like!

Re: miniDSP - hvordan f*nden gør jeg?

Nu kan jeg ikke lige huske om miniDSP har det men jeg kan også bedst lide BW HP filtre på diskanter' date=' krydset til LR filtre på mellemtone/bas. Denne hybrid kombination giver i min erfaring tit et bedre resultat, specielt med diskanter som har let stigende output mod delefrekvensen som PHT407N.[/quote'] Yup, miniDSP har 6,12,18,24,30, 36 og 42 db/oct BW filtre samt 12, 24 og 48 db/oct LR.. Ihvertfald i 2way advanced.. Mener ikke andre plugins har adgang til flere filtre - men jeg kan huske forkert..

Re: miniDSP - hvordan f*nden gør jeg? Jeg prøver ihærdigt at komme ind i kampen Phaedras - men syntes godt nok lige pludseligt det blev indviklet ! Nu har jeg prøvet mig lidt frem - og det ser således ud - er det nogenlunde rigtigt ? :) EQ laver jeg vel først når det hele er sat sammen og spiller ikke ? Vil bare gerne kunne teste mine enheder uden at brænde mine diskanter af til at starte med :PVqryjbA.pngjzL4c2w.png8YsFCJc.png3rDBmjy.png

Re: miniDSP - hvordan f*nden gør jeg? Ja, det ser rigtigt ud :) Og ja, når anlægget er helt færdig måler man på det og sætte EQ derefter :)

Re: miniDSP - hvordan f*nden gør jeg? Skide godt :) Det forsøger jeg ! Jeg vender nok tilbage når der skal laves EQ <:-) tusind tak for hjælpen begge to

Re: miniDSP - hvordan f*nden gør jeg? Rykker tråden til nyttige tråde, da dette sikkert bliver relevant for andre også :)

Re: miniDSP - hvordan f*nden gør jeg? Uhh ha det tør jeg slet ikke sige ! Der er nok smidt omkring 6000 hvis ikke mere - gundet fejlkøb osv. Det har været et dyrt svin :) glæder mig til det er færdigt

Sign in to follow this