Jump to content
Festivalanlæg dk

Spørgsmål til dette anlæg

eschjelde
 Share

Recommended Posts

camp-havkat-s-forste-anlaeg-t45.html Er helt vild med denne guide til et simpelt men stadigvæk godt anlæg. Jeg har nogle spørgsmål til dette anlæg, vil nemlig gerne lave det samme! hvor lang tid kan det anlæg, som dette spille på fuld kraft? Er disse 2 JBL højtalere gode nok? hvis ikke, hvad kunne man så sætte i? Budgettet lyder: højtalere 1000kr forstærker: 400-500kr Batteri: Hvor finder man et godt bilbatteri, til dette formål.. beklager de mange spørgsmål, men jeg har ikke styr på noget som helst, så er super glad for dette forum, til at finde hjælp!

Re: Spørgsmål til dette anlæg De bruger et 60aH bilbatteri. dvs det nok nærmere har 40 effektive ampere timer. ta2020 bruger 0,35a på maks. 40/0,35= ca. 120 timer på maks. I behøver self ik købe det samme batteri.. Angående højttalere så ved jeg ik om de er gode, kender dem ikk.. forstærker så er diverse ta2020 gode. den bedste er amp6 fra 41hz.com (sverige) men kun hvis man selv kan lodde, ellers er muse ta2020 som de sælger på canopysound også god.

Re: Spørgsmål til dette anlæg

http://festivalanlaeg.dk/camp-havkat-s-forste-anlaeg-t45.html Er helt vild med denne guide til et simpelt men stadigvæk godt anlæg. Jeg har nogle spørgsmål til dette anlæg, vil nemlig gerne lave det samme! hvor lang tid kan det anlæg, som dette spille på fuld kraft? Er disse 2 JBL højtalere gode nok? hvis ikke, hvad kunne man så sætte i? Budgettet lyder: højtalere 1000kr forstærker: 400-500kr Batteri: Hvor finder man et godt bilbatteri, til dette formål.. beklager de mange spørgsmål, men jeg har ikke styr på noget som helst, så er super glad for dette forum, til at finde hjælp!
Tjah, der kommer da lyd ud af dem - så har jeg ikke sagt for meget :) Du skal ikke købe bilbatteri, men istedet et forbrugsbatteri.. Batterier til Golfvogne kan faktisk erhverves ret billigt og fungerer fint..

Re: Spørgsmål til dette anlæg Ja men jeg har en vogn jeg kan lave den på, så må man sku tage fat! hvordan kan jeg regne ud og tjekke op på hvor lang tid sådanne 2 højtalere kan spille, med et almindligt 60aH bilbatteri??

Re: Spørgsmål til dette anlæg Med andre ord. Nok hele festivalen hvis det er et forbrugsbatteri. Et bilbatteri så er det ikke sikkert. Det bliver lidt koldt om natten på Roskilde og bilbatterier kan ikke lide at blive afladet mens de er kolde.

Re: Spørgsmål til dette anlæg sagtens. det er 2*12 tommer enheder i alt. det er mere en rigeligt. hvis der skal ordenlig gang i den skal i skaffe jer en sure electronics 2*100 eller lign og nogle flere batterier og så kører 24v også. Men det springer jeres budget en del. En ta2020 bør kunne spille sådan nogle højttalere okay. ikke vildt, men fint til 10 skulle jeg mene

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.