Jump to content
Festivalanlæg dk

Feedback på forum

Viktor
 Share

Recommended Posts

Nu har vi kørt forummet i 20 dage i dag, og det er gået over al forventning. Det er rigtig fedt at se vi er nået så langt og alle jer der er med her i opstarten er meget velkomne forbi vores Camp til en bajer eller to :)

Vi tænkte om nogle af jer havde nogle ideer/feedback til forummets funktioner og opbygning - noget der burde være anderledes? Vi vil jo rigtig gerne imødekomme jer :) Af egne ting har jeg: - Optimering af karma-systemet (der er en del fejl i det). - Flere eksperter til at hjælpe på teknisk svære spørgsmål (heldigvis har Saturnus taget rigtig godt fat, men hvem ved om han bliver ved med det). Hvordan man lige skaffer dem, ved jeg ikke :-p - Bedre placering i Google.

Reply To: Feedback på forum Det er nu meget sjovt at svare på spørgsmål på dansk for en gang skyld. Men det er svært at finde nogen andre der sådan rigtigt er eksperter på området fordi så meget af den normale lydteori simpelthen ikke fungerer på samme måde udendør, og der er mange andre prioteringer omkring festivalanlæg som ikke er til anlæg som bare skal spille højt et par timer. Derfor kan jeg nogle gange få spat af lavet der bliver skrevet på f.eks. hifi4all.dk.

Reply To: Feedback på forum

Emil
said
:
Jeg har ikke rigtigt noget ris at komme med - kun ros.
;)
Jeg kan rigtig godt lide forummet. Det er til at finde ud af og specielt forsiden med "Seneste diskussioner" er god.
:)

Rigtig fedt at høre! Jeg opdaterer snart forummet med en masse nye funktionaliteter, så det bliver kun bedre! :)

Saturnus
said
:
Det er nu meget sjovt at svare på spørgsmål på dansk for en gang skyld. Men det er svært at finde nogen andre der sådan rigtigt er eksperter på området fordi så meget af den normale lydteori simpelthen ikke fungerer på samme måde udendør, og der er mange andre prioteringer omkring festivalanlæg som ikke er til anlæg som bare skal spille højt et par timer. Derfor kan jeg nogle gange få spat af lavet der bliver skrevet på f.eks. hifi4all.dk.

Det var også det der var årsagen til at forummet blev startet op - festivalanlæg er meget en kategori for sig selv :)

Viktor
:
Rigtig fedt at høre! Jeg opdaterer snart forummet med en masse nye funktionaliteter, så det bliver kun bedre!
Det var også det der var årsagen til at forummet blev startet op - festivalanlæg er meget en kategori for sig selv

Pas nu på det ikke bliver for meget også. :) Der kunne dog godt være nogle mulighed, når man skriver indlæg. Altså knapper med "Indsæt billede" osv, som man ser på andre fora.

Reply To: Feedback på forum Har haft en "WYSIWIG"-editor på, men den lavede en masse problemer. Regner med at få denne tilbage efter opdateringen :) -Men det skal helt klart på, for det andet kan være forvirrende.

Selve forummet bliver ikke meget anderledes. Stort set helt det samme :)

Reply To: Feedback på forum I bunden hvor der står de sidste indlæg osv. Istedet for friskhed kunne der måske stå "Sidste indlæg".. friskhed lyder mærkeligt :)

Men ellers synes jeg forummet er begyndt at køre fint.. Dog mangler der, som du selv er opmærksom på, en bedre editor så det er nemmere at sætte billeder, links osv ind :)

Reply To: Feedback på forum Høh høh. Jeg mente ikke der skulle stå "Sidste forfatter", men istedet for at kunne se hvem der har skrevet sidst i tråde, så gøre det muligt at se hvem der oprettede tråden til at starte med. Det vil jeg sige er mere hjælpsomt end at kunne se hvem der skrev sidst. :) Så evt bare en tid på, hvornår der sidst blev skrevet i tråden. Før: f%C3%B8r_big_thumb.png Efter: efter_big_thumb.png Håber du kan se hvad jeg mener. :)

Emil
said
:
Synes jeg godt du kan. Noget skal jo få forummet til at køre rundt.

Ja, driften er sgu ikke så dyr :) Og min timeløn er på kina-niveau :-p

Tænker vi kan smide omsætningen i events eller noget (bajere f.eks.). Tror dog at der går lidt tid før der er rigtig omsætning herinde :-D

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.