Jump to content
Festivalanlæg dk

Fest i L

Viktor
 Share

Recommended Posts

Reply To: Fest i L Det ville da være synd ikke også at invitere alle jer herinde.

31436370f7693d548a91838350d48355

Reply To: Fest i L Hvis i har lyst, så holder vi et lille Boominator Meet Up ved Agora G om tirsdagen omkring kl 15:00 :)

Kommer da og besøger jeres camp tirsdag aften :)

31436370f7693d548a91838350d48355

Reply To: Fest i L Vi nærmer os 800 "Deltagere" på facebook! Tror det bliver ret vildt! :-)

Forresten, Phaedras, hvis du vil have det, kan jeg smide link til Boominator Meetup ud på vores væg - medmindre det ikke skal være alt for stort et event?

Reply To: Fest i L

Saturnus
said
:
Er det ikke samtidigt med Latino Camp, eller er det onsdag?

Jo, desværre. Men vi måtte jo vælge en eller anden dag og havde vi taget en anden end tirsdag, så var det en anden camp vi måtte konkurrere med. Heldigvis er der mange mennesker på festivalen, så mon ikke vi kan få to fede fester hver især :)

Hvad skal I i radioen om? :)

Viktor
:
Jo, desværre. Men vi måtte jo vælge en eller anden dag og havde vi taget en anden end tirsdag, så var det en anden camp vi måtte konkurrere med. Heldigvis er der mange mennesker på festivalen, så mon ikke vi kan få to fede fester hver især
:)
Hvad skal I i radioen om?

Ja jeg vil også mene at festivalen er stor nok til os begge! Håber også at i får en fed fest i L, ville sgu gerne komme efter jeg har læst så meget fedt om jeres Anlæg!

:) Vh Marco (Latino camp)

Marco
:
Ja jeg vil også mene at festivalen er stor nok til os begge! Håber også at i får en fed fest i L, ville sgu gerne komme efter jeg har læst så meget fedt om jeres Anlæg!
Vh Marco (Latino camp)

Ellers må bare cruise mellem festerne. Men vi tager nok Boomeren med ligesom sidste år.

- Johnny, Saturnus, Campino Camp

Reply To: Fest i L Håber da også på lige at kigge ned forbi Latino sådan først på aftenen :) Ligger I i L igen i år? (det var sgu da mange i'er). I skal forresten have ros for invitationen - det er sgu godt skrevet :)

Saturnus, I er også velkomne forbi med Boominator til vores fest, hvis det er! Forresten, skal du lige se "konkurrence"-tråden :)

Reply To: Fest i L Hvis folk tager nogle anlæg eller en boominator med til vores event, hvilken løsning kan man så bruge til nemt at koble flere dem sammen? Jeg forestiller mig noget lig en splitter der kan tage og splitte en iPods udgang ud i 4-5 stykker? Er det overhovedetr muligt?

Hvis der kommer så mange som vi har tilmeldt kan det jo ikke skade med lidt ekstra lyd :-)

Viktor
said
:
Hvis folk tager nogle anlæg eller en boominator med til vores event, hvilken løsning kan man så bruge til nemt at koble flere dem sammen? Jeg forestiller mig noget lig en splitter der kan tage og splitte en iPods udgang ud i 4-5 stykker? Er det overhovedetr muligt?
Hvis der kommer så mange som vi har tilmeldt kan det jo ikke skade med lidt ekstra lyd :-)

Jeg ved der kommer en til Boominator Meet Up som har en splitter med så op til en 4-5 boominators kan spille fra samme kilde.. Ved dog ikke lige helt hvad han har fundet frem til var det bedste :)

Viktor
said
:
Vil det ikke forringe kvaliteten med sådan en?

Jo, vil tro at outputtet bliver formindsket.. Men jeg har en lille preamp i min boominator som har omkring 220mW RMS output i modsætning til en standard ipods omkring 20mW.. Så det burde måske kunne opveje tabet :)

Den forstærker faktisk musikken med 610% ;)

Reply To: Fest i L Jeg satser stærkt på at vi kommer til at Ligge i L igen i år! Vores fest var lidt kaotisk sidste år, men med forbedret lydanlæg burde det nok gå.. satser på at få lavet et teleskopstangs system af nogle firkantrør så vi kan få højtalerne over publikum! Der er intet som en velskrevet invitation til at få gang i en fest! :D Jeg har ikke lige forstået den der ipod fordeler.. er det sådan at man har 1 Audio in- til ipod også fordeleren hvor man kan smide lyden ud på 4 minijack til minijack stik? hvis det er sådan er dog jo monster smart!

Reply To: Fest i L Den er faktisk endnu mere smart en man lige skulle tro. Det er nemlig en dual core multiple wiring trafo der sidder inden i, så man kan matche og mixe ind og udgange som man vil. Man kan have 1 ipod på og 5 forstærkere, eller man kan have 5 ipod på og een forstærker. Det er komplet ligegyldigt. PS: Synes du festen sidste år var kaotisk, det forstår jeg overhovedet ikke, men gik også kold bag et af jeres telte rimelig tidligt. Men det virkede ok med den radiosender i havde så vi kunne tage den på Boomerens radio.

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.