Jump to content
Festivalanlæg dk

Preview: anlæg til Smukfest/boldbanerne ved føla

atmorell
 Share

Recommended Posts

Hey Jeg er ved at være færdig med vores "anlæg"/vogn til Smukfest næste uge. Det har været ret svært at lave noget uden at bryde reglerne. Endte med at købe 2 stk. Antec Lansing iMT810, med 8 stk. 8D genopladelige batterier (8500ma/h) i hver. Vi har så et sæt at spille på og et at lade på i klubhuset. (koster 10 kr. pr. gang) Der står i reglerne at man ikke må have en trækvogn stående inde på camping området, så har lavet det, så man kan løfte "bordet" af trækvognen, og stille det på jorden. Mangler at lave låger og dekoration, men sådan ser det ud pt. Håber ikke vagterne giver os det røde kort. [ATTACH=CONFIG]311[/ATTACH]

ligner noget fra miniblaster.dk :P Er reglerne sat på batterier eller hvordan? Man kunne jo sagtens lave noget på en TA2024 eller sådan noget og køre rimelig længe på D-celler :) Måske man kunne sætte dynamoer i bordfodboldbordet for at øge batteritiden, hehe ;) Men fair nok, vi ville nok have anbefalet at lave nogle andre ting, men hvis det er noget du har haft stående kan det jo sagtens retfærdiggøres :)

haha, det er det vel egentlig også :)Husk kun at medbringe musikafspillere, som kan drives af almindelige husholdningsbatterier og kun i det omfang, batterierne er beregnet til apparaterne. Husk også, at holde musikken på et lydniveau som ikke generer jeres naboer. Jeg ville ikke tage chancen med at bygge noget selv med TA2024 eller tilsvarende. Alt hvad der ikke er almindelige husholdnings batterier bliver konfiskeret. Færdigbyggede anlæg med indbyggede batterier er ok. (f.eks. blockrocker)

Jeg havde bygget en pænt stor trækvogn, sidste år på skanderborg. Der var både campingvagter, og de fine "gule" vagter, for at kigge på den. Da jeg havde fået dem overbevist om at den spillede på et scooter batteri, var det ok og vi fik den ikke konfiskeret. (At vi så spillede på bilbatterier, var de ikke helt snu til at opdage) Så de er ikke helt så firkantede, som der står i deres regler :)

• 2 weeks later...

Vi havde virkeligt meget sjov ud af den vogn jeg fik bygget. Her er en gennemgang af hvordan det er lavet: http://www.reddit.com/user/atmorell/

Hey Jeg er ved at være færdig med vores "anlæg"/vogn til Smukfest næste uge. Det har været ret svært at lave noget uden at bryde reglerne. Endte med at købe 2 stk. Antec Lansing iMT810, med 8 stk. 8D genopladelige batterier (8500ma/h) i hver. Vi har så et sæt at spille på og et at lade på i klubhuset. (koster 10 kr. pr. gang) Der står i reglerne at man ikke må have en trækvogn stående inde på camping området, så har lavet det, så man kan løfte "bordet" af trækvognen, og stille det på jorden. Mangler at lave låger og dekoration, men sådan ser det ud pt. Håber ikke vagterne giver os det røde kort. [ATTACH=CONFIG]311[/ATTACH]

This thread is quite old. Please consider starting a new thread rather than reviving this one.