Jump to content
Festivalanlæg dk
Sign in to follow this  
simonlebon

Laderegulator og solceller

Recommended Posts

Hej alle sammen! Jeg har gang i et nyt projekt og har denne gang tænkt mig at eksperiementere med solceller. Jeg håber at I kan hjælpe mig med det her.. Jeg skal forbinde et solcellepanel på 4watt med et 12v batteri på 4ah og en ta2020 forstærker. Jeg har tænkt mig at købe en solcelleregulator der forbinder det hele, men jeg ved ikke om jeg skal købe en på 10, 20 eller 30 ampere. Her er et link til regulatoren: http://viewitem.eim.ebay.dk/10A20A30A-Solar-Regulator-Street-Panel-Charge-Controller-1224V-Auto-switch-UK/350772158545/item Hvis i har andre ideer er i meget velkomne til at ytre dem frit. Mvh. Simon

Hold dig opdateret på nyheder fra Canopy Sound - smid et like!

Når nominal watt på solcellerne er mindre end eller lig med nominelle Ah på batteriet behøver man strengt taget ikke en regulator. Man skal blot sikre at solcellerne ikke kan komme til at sidde direkte på forstærkeren uden at batteriet er koblet på.

Sign in to follow this  

Important Information

Festivalanlaeg.dk bruger egne cookies samt cookies fra tredjepart til statistik, indholdsoptimering, præferencer og målrettet indhold fra Festivalanlaeg.dk. Tredjepart kan anvende cookies til målrettet markedsføring. Ved at klikke "I Accept" giver du dit samtykke. Læs mere om Festivalanlaeg.dk's We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue..